ד"ר ייעקב גורדון

אקטיב ברן עושה את העבודה. מאוד ממליץ!

ד"ר יעקב גורדון

״אני לוקח אקטיב ברן מספר שנים ואין לי כוונה להפסיק. כרופא אני חייב להיות מרוכז רגוע ובמייטבי. אקטיב ברן עושה את העבודה. מאוד ממליץ!״

ד"ר יוסף סופר

אקטיב BRN שומר אצלי על רמת זכרון גבוהה, ובנוסף שומר על הרוגע וההרגשה הטובה”

ד"ר יוסף סופר

“במשך שנים ארוכות אני עוסק במגוון נושאים: אגרונום, חוקר ומרצה, מנהל פרויקטים חקלאים ברחבי העולם לכל אלה דרוש ידע ויכולת הכלה של אלפי נתונים בזִכָּרוֹן. לפני כמה שנים, משנודע לי מחבר טוב, שאני סומך עליו, על התוסף אקטיבBRN, בדקתי, ניסיתי ומאז אני נוטל אותו באופן יומיומי. לסיכום אקטיב BRN שומר אצלי על רמת זכרון גבוהה, ובנוסף שומר על הרוגע וההרגשה הטובה”

רונית בדיחי

אחרי חודש התחלתי להרגיש לא רק שאני יותר מרוכזת יש לי גם רוגע אני יכולה למלא הרבה יותר משימות.

רונית בדיחי

החחלתי לקחת אקטיב ברן בהמלצת ד״ר איאן רייט. אחרי חודש התחלתי להרגיש לא רק שאני יותר מרוכזת יש לי גם רוגע אני יכולה למא הרבה יותר משימות בצורה טובה, אני מרגישה שאני יותר שלווה ומאורגנתץ.

ציפי הורוביץ

אני קוראת לאקטיבBRN כדורי הזיכרון שלי.

ציפי הורוביץ

אני קוראת לאקטיבBRN כדורי הזיכרון שלי, התחלתי לקחת את האקטיבBRN בהמלצה של חברה טובה. שסיימתי את הקופסא לא טרחתי לקנות שוב. תוך שבוע הרגשתי בחסר הבנתי כמה הם עזרו לי, האמת נלחצתי ומאז אני מקפידה לא לפספס כבר מעל 5 שנים.מה אני מרגישה? אני לא צריכה ”לדוג” מילים באמצע משפט, אני רהוטה, ממוקדת מטרה, לא שוכחת את העיקר. אני מרצה ומעבירה סדנאות. לפני סדנא או הרצאה אני לוקחת מינון מקסימאלי כדי להיות במיטבי. תודה אקטיבBRN.

טל ברודי

אקטיבBRN בשבילי זה איכות חיים!

טל ברודי

אגדת כדורסל ושגריר של רצון טוב. במסגרת תפקידי אני מרצה מסביב לעולם בפני אלפי אנשים. אני לוקח אקטיבBRN כבר 4 שנים. אנשים שואלים אותי לא פעם איך אני מצליח לשמור על הזיכרון שלי חד וממוקד בהרצאות שלי אני לא נזקק לנייר אני תמיד שמח לומר להם שאקטיבBRN חלק מהשגרה שלי כמובן שאני מאוד ממליץ.

טובה להב

חד משמעית אקטיבבריין עוזר לי!

טובה להב

אני לוקחת אקטיבבריין כבר 13 שנה, אני פוגשת אנשים שלא ראיתי שנים ומיד יודעת את שמם. לאקטיבבריין יש גם אפקט מאוד מרגיע, אני יודעת שאקטיבבריין עוזר לי כיוון שאני מפסיקה לקחת אני מרגישה שוב את הלחץ והזיכרון פחות מחודד. תוסף תזונה מעולה.

יעקב רזיאל

"גם הרופא מאוד מרוצה מההתקדמות שלי. בשבילי אקטיב BRN עבד מאוד ממליץ.”

יעקב רזיאל

כחולה פרקינסון, סבלתי בעיקר מרעד בידיים וקושי לעמוד לאורך זמן. חשוב לי לציין כי אני אדם מאוד פעיל מקפיד מאוד על תזונה וכושר גופני. את האקטיבBRN התחלתי לקחת לפני מספר חודשים לאחר כחודש התחלתי להרגיש שיפור גם הסביבה הקרובה אלי הבחינה בשיפור. הרעידות חלפו ואני מסוגל לעמוד זמן ממושך על הרגליים, גם הרופא מאוד מרוצה מההתקדמות שלי. בשבילי אקטיב BRN עבד, מאוד ממליץ.”

אתי נצר

מאוד ממליצה

אתי נצר

מאוד ממליצה אני ובעלי לוקחים אקטיבריין כבר מעל 10 שנים אנחנו אנשים מאוד פעילים וחשוב לנו להשאר פעילים שמירה על המוח זה שמירה על איכות חיים.

נוגה שנהר שוייר

עם אקטיבBRN. ההקלה הייתה מיידית.

נוגה שנער שוייר

“בתקופת הקורונה התחלתי לחוש בחרדות ומתח, שליוו אותי כל יום, כל היום. התחלתי ליטול כמוסות של אקטיב בריין. ההקלה הייתה מיידית. המתח ירד והחרדות פחתו ויכולתי להמשיך בחיי ללא מועקה וסבל. אני ממשיכה ליטול את כמוסות אקטיב בריין באופן קבוע. ההשפעה היא מיידית, אין להן תופעות לוואי והן נותנות לי פתרון נהדר לתקופה המורכבת הזו”.

אהרון ב

זה זכות שלי להביא את הבשורה לעוד רבים שסובלים כמוני ויכולים פשוט לקבל את איכות החיים בחזרה!

אהרן ב.

שלום וברכה! מזה תקופה ארוכה שאני סובל ממחלת פיברומיאלגיה שפוגעת בין היתר בריכוז ובזיכרון, הייתי מתוסכל מאד והמצב רק הלך והחמיר, ברוך ה' לאחר המלצת רוקח התחלתי ליטול אקטיבBRN ותוך ימים בודדים ראיתי שינוי דרמטי במצבי, הזיכרון והריכוז השתפרו מאד ואני מרגיש שפשוט איכות החיים שלי חזרה. אני לוקח אקטיבBRN כבר שנה וחצי.תודה רבה.

אפרת ליויתן

מאיה נרגעת וחוזרת לאיזון ולתיפקוד הרגיל שלה. ממליצה בחום.

אפרת ליויתן

מאיה לעיתים מוצפת רגשית, לא רגועה, או קצת חרדתית, דבר שמקשה עליה תפקודית ולעיתים התנהגותית, מצאנו כי כשהיא לוקחת אקטיב בריין , היא נרגעת וחוזרת לאיזון ולתיפקוד הרגיל שלה. ממליצה בחום.

ענת הודסמן

ממליצה בחום לנו זה שינה את החיים!

ענת הודסמן

בני בן 22 סובל מנחויות ובעיות התפתחות קשות אוטיזם והפרעותהתנהגות.לאחר שניסינו תרופות פסיכיאטריות שלא הועילו ואולי החמירו את המצב החלטננו לנסות להשתמש בתוסף תזונה אקטיב ברן, כבר לאחר מספר ימים ראינו שיפור לטובה, חלק מהתופעות של הפרעת ההתנהגות פחתו וחלק נעלמו. (צווחות, נשיכות בגדים, מכה על השולחן ועוד) למרות שבני לא מסוגל להביעה את עצמו ניכר כי הוא מרגיש הרבה יותר רגוע ושקט. ממליצה בחום לנו זה שינה את החיים!