המשימה שלנו

חברת פרימדיק נוסדה בשנת 2007 כחברה דינמית, המגדילה את קהל הלקוחות המרוצים שלה במהירות על ידי ביצוע שותפויות אסטרטגיות עם בתי מרקחת קהילתיים וחנויות טבע הרואים את חשיבות בריאות הקהילה לנגד עיניהם בהבנה שבריאות הקהילה תלויה בראש ובראשונה בתזונה נכונה ובבריאות המוח בפרט בכל גיל.


פרימדיק פיתחה תוכנית ייעוץ לטיפול נלווה לבריאות המוח דרך התזונה המציעה לרוקחים עצמאיים ומטפלים בחנויות הטבע כלים קליניים שיסייעו לשפר את אפשרויות הטיפול בלקוח, כולל ייעוץ מקצועי של דיאטנית קלינית בעלת התמחות בתזונת ילדים וייעוץ נטורופטי של מטפלת מהשורה הראשונה.


פרימדיק הציגה לראשונה בישראל את הפורמולה אקטיבBRN שפותחה ע"י צוות מדענים במכון וייצמן פרופסור מאיר שינצקי וד"ר אבנר שיינפלד שייסדו את חברת ליפוגן.  יעילות הפורמולה הוכחה במספר מחקרים קליניים שנעשו בבית חולים קפלן בשיתוף עם קופת חולים כללית. חלק מהמחקר הקליני נעשה בגרמניה באוניברסיטת טריר מכון שפיתח שיטה למדידת רמות לחץ נפשי השיטה מקובלת בקרב הקהילה הרפואית בעולם.

lipogen-logo

ליפוגן

חברת ליפוגן משקיעה במחקר מדעי מקיף המבטיח את בטיחות ויעילות הפורמולה ActivBRN כבר יותר מ 25 שנה.
פעילות החברה מושרשת עמוק במחויבות למחקר המדעי והגשמת החזון המדעי של "איכות חיים ובריאות המוח בכל גיל“, ביישומים השונים, כגון: זיכרון, לחץ נפשי ופיסי, בעיות קשב וריכוז, תנודות במצבי הרוח בנשים על רקע שינויים הורמונליים.
כל אלו מהווים ביטויים שונים של תופעות הקשורות לבריאות המוח.
בריאות המוח היא המהווה את החזון המדעי, ואת הכוח המניע העומד מאחורי מחויבותה של החברה למחקר ופיתוח.
תוכניות מחקר ופיתוח מקיפות ממשיכות להתבצע בשיתוף עם חוקרים ומומחים ברחבי העולם. יישומים חדשים עבור הפורמולה ActivBRN ממשיכים להיבדק.
הפורמולה התפתחה כתוסף בטוח ותכליתי בשוק העצום של ימינו. זהו מוצר אמין ומהימן, שכן הוא מבסס את היתרונות הבריאותיים שלו על בסיס מחקר מקיף.

המייסדים

לראשונה בעולם, מצאו דרך לפתח את המולקולות המרכיבות את ממברנת תאי המוח ממקור צמחי.

פרופסור מאיר שינצקי

מדען מחונן פורץ דרך, פרופסור מאיר שיניצקי, חוקר מוח בעל שם העולמי ביו-פיזיקאי בעל חזון. מחקריו בתחום הנוירולוגיה, פסיכולוגיה, סרטן, מערכות חיסון ותורשה, שיניצקי פעל לפיצוח הקוד על הקשר בין מבנה התאים ותפקודן של הקרומים המקיפים את תאי המוח שלנו. הבחין כי קיימים קשרים ישירים בין בריאות הקרומים שלנו והזיכרון שלנו, יכולות פתרון בעיות, רגשות וכישורי ליבה אחרים. הוא גילה כיצד להזין תאי מוח ותאי עצב כדי שנוכל להיות טובים יותר במה שאנו עושים. שיניצקי. כתב למעלה מ-200 מאמרים בכתב עת מדעי, פרסם למעלה מחצי תריסר ספרים ורשם עשרות פטנטים מדעיים. הוא חלק את התובנות עטורי הפרסים שלו עם אחרים כפרופסור במכון ויצמן למדע וכפרופסור אורח באוניברסיטת דיוק. הוא הרצה במשך עשרות שנים בפורומים בתעשייה.

ד"ר אבנר שינפלד

לאחר שהיה לו יד בהקמת Lipogen כמו גם סטארט-אפים אחרים, ד"ר אבנר שיינפלד הוא יזם סדרתי המתמחה בטכנולוגיות מדעיות ורפואיות. הוא התרכז בחקר קרום התא וחשיבותו בפעילות המוח בתפקוד האדם, כולל זיכרון, קוגניציה, התמכרות וירידה במשקל.ד"ר שיינפלד הקים את Modus, שפיתחה מוצר לגמילה מעישון, ואת Linx, פתרון חלוצי לירידה במשקל. הטכנולוגיות הבסיסיות של מוצרים אלה התבססו על גילויים של קרום התא.לאחרונה, ד"ר שיינפלד הקים את Pharma Vision Design לשחרור איטי של תרופות לטיפול במצבי עיניים. שיינפלד הוא בוגר מכון ויצמן למדע, שם סיים את הדוקטורט שלו בתחום הביופיזיקה של התא. הוא מחזיק במספר פטנטים הקשורים לחידושים של ממברנות התא.

שותפים למחקר

ד"ר ג'וליאן הלהמר

ד"ר ג'וליאן הלהאמר היא המנכ"לית של daacro GmbH & Co. KG, ארגון מחקר חוזים מוביל בשירות מלא, המבצע מחקר עבור חברות תרופות ותוספי תזונה מכל העולם. ד"ר Hellhammer מתעניין במיוחד בבריאות, תפקוד קוגניטיבי, מניעת מחלות, הזדקנות, בריאות נפשית, ספורט ובריאות נשים. היא מסוקרנת מלחץ - מודדת אותו, מפחיתה אותו ומתגוננת מפניו באמצעות תוספי תזונה וטיפולים. ד"ר Hellhammer מנהל את Daacro Saliva Lab ואתר המחקר Daacro, המבצעים מחקרים, ניסויים קליניים ומחקרים. היא משמשת גם כיועצת בתחומי התמחותה. לפני ייסוד דאאקרו, ד"ר הלהאמר היה עוזר מחקר באוניברסיטת טרייר ומנהל מנכ"ל מרכז המחקר לפסיכוביולוגיה ופסיכוסומטיה, מתקן מחקר מדעי מרכזי שהופעל על ידי אוניברסיטת טרייר. ד"ר Hellhammer פרסם עשרות מחקרים בכתבי עת שנבדקו עמיתים. היא קיבלה את הדוקטורט שלה בפסיכוביולוגיה.

פרופ' יעקב גינדין

פרופ' יעקב גינדין הוא מומחה בעל שם עולמי ברפואה גריאטרית, חולק את זמנו כקלינאי, מרצה וחוקר בין מספר מוסדות רפואיים. הוא ראש השירותים הגריאטריים של המרכזים הרפואיים באסותא בישראל ומנהל המרכז לתקנים בבריאות ונכות ברשות המחקר של אוניברסיטת חיפה. במשך שני עשורים היה פרופ' גינדין מנהל המכון הגריאטרי לחינוך ומחקר במרכז הרפואי קפלן והמחלקה הגריאטרית בבית החולים הגריאטרי הרצפלד. פרופ' גינדין מלמד בתכנית לתואר שני בגרונטולוגיה לרופאים בפקולטה למדעי הבריאות והחברה באוניברסיטת חיפה. גינדין זכה במענקים ממכון קמפ דיוויד לבריאות בינלאומית בשנים 1978 ו-1987, והוא עוזר פרופסור אורח במכללת אלברט איינשטיין לרפואה בניו יורק מאז 1989. הוא עמית ב-InterRAI, המפתחת שיטות לטיפול נכים ואנשים עם מצבים רפואיים מורכבים, וכיום מכהן כיו"ר ועדת הפיתוח הבינלאומית שלה. הוא פרסם למעלה מ-30 מאמרים על רפואה גריאטרית ונושאים רפואיים אחרים.